فهرست مطالب

هدف گذاری و تدوین برنامه کاری سال 92 شورای بازاریابی و اطلاع رسانی

هدف گذاری و تدوین برنامه کاری سال 92 شورای بازاریابی و اطلاع رسانی


هدف گذاری و تدوین برنامه کاری سال 92 شورای بازاریابی و اطلاع رسانی
به گزارش دبیرخانه شورای بازاریابی و اطلاع رسانی شرکت، اعضای کمیته تخصصی شورای بازاریابی و مسئولان بازاریابی و اطلاع رسانی واحدهای اجرایی تهران در راستای دستور مدیریت محترم عامل، برنامه های خود را در جلسه مورخ 27/1/92 شورای بازاریابی اعلام کردند. در این جلسه، ابتدا آقای مخمی، دبیر شورای بازاریابی و اطلاع رسانی، از طرف مدیریت عامل شرکت اعلام نمود که در راستای اطاعت از بیانات مقام معظم رهبری، برای تحقق حماسه اقتصادی بر تمامی نمایندگان، شعب و مدیریت های فنی تکلیف است که ضریب رشد پرتفوی خود را در سال 92 به میزان حداقل 100 درصد در نظر بگیرند و امسال رشد معمولی 50-60 درصد از هیچ یک از واحدهای ستادی و اجرایی قابل قبول نخواهد بود. 
وی افزود: با توجه به افزایش رقم دیه و افزایش سرمایه های بیمه شده و روزآمد نمودن ارزش آن ها و جذب بازار جدید و تکمیل ظرفیت های خالی بازار، رسیدن به این میزان رشد دست یافتنی است. البته نباید این هدف را به دقیقه 90 موکول نماییم بلکه می بایست از همین ابتدای سال، جهش و تحولی نیرومند در عرصه رقابت و کسب رضایت بیمه گذاران به وجود آوریم. اعضای شورای بازاریابی نیز مهم ترین برنامه های مسئولان بازاریابی و اطلاع رسانی شرکت را به شرح زیر برشمردند: -اطلاع رسانی به بیمه گذاران شرکت مبنی بر روزآمد نمودن ارزش سرمایه های مورد بیمه برای بیمه های اموال و همچنین رقم دیه در بیمه های مسئولیت (ارسال نامه کتبی، ارسال پیام کوتاه، تماس تلفنی، نشست توجیهی و کارشناسی با بیمه گذاران و ...). -سازماندهی و برگزاری نشست های بازاریابی و همفکری در شعب به همراه برنامه های آموزشی منظم (همانند برنامه های اجرا شده در مجتمع سعدی، مطهری، آزادی و بازار). -اجرای طرح های سراسری و فراگیر فروش بیمه نامه در رشته بیمه آتش سوزی و بیمه حوادث. -تغییر الگوی آموزش بازاریابی به سمت طرح های عملیاتی، شناسایی بازار، نحوه فروش به ویژه معرفی ظرفیت های بالقوه 6 رشته بیمه ای برای کلیه واحدهای اجرایی (در سراسر کشور). -هماهنگی و بهبود و ساماندهی انعقاد توافق نامه ها و قراردادهای بیمه گروهی. -مراجعه به بیمه گذاران کلان و عمده و ارتباط بیشتر با آن ها و حل و فصل مشکلات اجرایی آنان. - توجه و اهمیت ویژه به مبحث تولید و خلق محصولات جدید بیمه ای. -رسیدگی و حل و فصل مشکلات نمایندگان فروش. -کوتاه نمودن فرایندهای خدمت رسانی و حذف تشریفات زائد و وقت گیر. -پیگیری برای اجرایی شدن بسته های تشویقی و تنبیهی برای ارزیابی عملکرد واحدها. -پیگیری وصول مطالبات معوق حق بیمه و امور ریکاوری. -ساماندهی و کنترل ریسک های ضررده و نامطلوب. -تقویت امور اطلاع رسانی و تبلیغات با در نظر داشتن توسعه در فروش. -و سایر امور مرتبط با توسعه فروش. 
در پایان این جلسه، اعضای شورا از کلیه نمایندگان و همکاران شرکت خواستند هرگونه مشکل و مسئله ای که در مسیر ارائه خدمت چالش هایی را برای شبکه فروش ایجاد می نماید، به رؤسای ادارات کل بازاریابی مدیریت های فنی و دبیرخانه شورای بازاریابی و اطلاع رسانی منعکس کنند.