تقدیر استاندار گیلان از خدمات و توانمندیهای بیمه ایران

تقدیر استاندار گیلان از خدمات و توانمندیهای بیمه ایران


در دیدار دکتر رضایی صورت گرفت؛

در دیدار دکتر رضایی صورت گرفت؛

تقدیر استاندار گیلان از خدمات و توانمندیهای بیمه ایران

تقدیر استاندار گیلان از خدمات و توانمندیهای بیمه ایران

سرپرست بیمه ایران در سفر کاری فشرده و یکروزه به استان گیلان علاوه بر بازدید از پایانه خسارت و شعبه رشت همچنین بازدید از شعب لاهیجان، رودبار و رودسر و دیدار با انجمن صنفی نمایندگان استان، با استاندار گیلان نیز دیدار و گفتگو کرد. دکتر رضایی در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به اینکه راه‌اندازی پایانه مکانیزه پرداخت خسارت در استان گیلان در شهرهای رشت و لاهیجان برای اولین بار انجام می‌گیرد، گفت: سرعت، صحت و حفظ کرامت ارباب رجوع سه اصل مهم در مسیر رعایت حقوق شهروندی است که بیمه ایران در اجرای آن اهتمام ویژه دارد. سرپرست بیمه ایران از رونمایی صدور و پرداخت خسارت دیجیتال بیمه ایران برای اولین بار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ثبت جهانی بیمه ایران در یونسکو، ارتقای دو رتبه‌ای توانگری مالی بیمه ایران و خدمات دهی مطلوب و پرداخت خسارت در محل وقوع حادثه و نیز مشارکت در مقاطع بحرانی از افتخارات بیمه ایرانی هاست. دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان نیز به سوابق خوب و دیرین بیمه ایران در ارائه خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: بیمه ایران در دولت تدبیر و امید براساس تأکیدات رئیس‌ محترم جمهوری مبنی بر تکریم مردم و رعایت حقوق شهروندی، در ارتقاء سطح کیفیت، سرعت خدمات و رضایتمندی مردم گام‌های موثری برداشته است. وی با تأکید بر تقویت مشارکت بیمه ایران در عرصه تولید، اشتغال و چرخه کارآفرینی اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت بالای گیلان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری، وجود بنادر مهم استراتژیک و منطقه آزاد انزلی انتظار می رود در شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه در راستای سیاست‌های اقتصادمقاومتی اقدامات موثرتری صورت گیرد. نماینده عالی دولت در گیلان، اعتماد عمومی را یکی از مهمترین سرمایه‌های بیمه ایران عنوان و خاطرنشان کرد: گسترش دولت الکترونیک و استفاده از بسترهای دیجیتال علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه و شفافیت، ما را به اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله و نیز برنامه ششم توسعه نزدیک‌تر می‌کند.

* بازدید دکتر رضایی از شعب استان گیلان  ‏

دکتر رضایی، سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران، در سفر به استان گیلان به شهرستان رودبار رفت و پس از دیدار از شعبه رودبار، موضوع بازسازی ساختمان قدیم شعبه را مورد بررسی قرار داد. وی در رودبار در گفتگو با خبرنگار ‏هفته نامه شکوفه های زیتون گفت: در مواقع حوادث اگرچه دولت به مردم کمک ‏می کند، اما این بیمه ها هستند که به سرعت جبران خسارت می کنند. در زمان حوادث اگر مردم ‏بیمه داشته باشند تکیف خود را می دانند و می توانند به راحتی به وضعیت قبل از حادثه برگردند.

دکتر رضایی تاکید کرد، شرکتهای بیمه باید بر اساس نیاز بیمه گذار بیمه نامه های خاص ‏طراحی کنند.

سرپرست بیمه ایران در ادامه سفر به گیلان از پایانه خسارت مرکز رشت بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران، روند ‏پرداخت خسارت به بیمه گزاران را مورد ارزیابی قرار داد. وی، همچنین از راه اندازی اولین پایانه پرداخت ‏خسارت مکانیزه در کشور در شهر رشت خبر داد.‏

‏ ‏ شعب رودسر و لاهیجان مقصد بعدی سفر یک روزه سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران بود. دکتر رضایی ‏در شهرستان لاهیجان ضمن دیدار با کاظمی شهردار لاهیجان، وضعیت احداث ساختمان جدید ‏مرکز لاهیجان را مورد بررسی قرار داد و در خصوص تهیه زمین مناسب برای احداث دومین پایانه ‏مکانیزه پرداخت خسارت با وی مشورت کرد. سرپرست بیمه ایران در دیدار با همکاران مرکز لاهیجان با اشاره به ‏اینکه پرداخت خسارت در بیمه ایران به روز است، از تلاش همکاران استان گیلان تقدیر کرد.‏

در ادامه دکتر رضایی از اداره کل بیمه ایران بازدید و ضمن حضور در تمام واحدها، از ‏نزدیک با همکاران استان دیدارکرد و نحوه ارائه خدمات به بیمه گذاران را مورد ارزیابی قرار ‏داد. ‏

جلسه با انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان، آخرین برنامه سفر یک روزه سرپرست ‏بیمه ایران به استان گیلان بود.

در این جلسه که آقایان کاظمی تکلیمی، عضو هیات مدیره و ‏آریانپور، معاونت حقوقی و امور قراردادهای بیمه ایران نیز حضور داشتند، دکتر رضایی، وجود ‏نیروهای انسانی در بیمه ایران (شامل کارکنان و نمایندگان) را از افتخارات بیمه ایران دانست. در ادامه جلسه، اعضای هیات رئیسه انجمن ‏صنفی استان موارد و مشکلاتی را مطرح کردند و دکتر رضایی راهکارهای لازم را ارائه کرد.‏

منبع خبر: روابط عمومی