بیمه ایران منشا خدمات ارزنده ای بوده است‏

بیمه ایران منشا خدمات ارزنده ای بوده است‏


استاندار گیلان در دیدار با مدیرکل بیمه ایران استان:‏

استاندار گیلان در دیدار با مدیرکل بیمه ایران استان:‏

بیمه ایران منشا خدمات ارزنده ای بوده است‏

بیمه ایران منشا خدمات ارزنده ای بوده است‏

سوابق تاریخی نشان می دهد بیمه ایران نخستین ‏بیمه ایرانی بوده که در این صنعت شکل گرفته و منشا خدمات ارزنده ای هم بوده است.‏

استاندار گیلان با بیان این مطلب در دیدار با مدیرکل بیمه ایران استان افزود: امروز باوجود بیمه های متعدد بخش خصوصی، آنچه که باید بیشتر مورد توجه قرار ‏گیرد، ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن با رعایت اصول کیفی است.

دکتر ارسلان زارع با بیان اینکه طی سال های اخیر سطح آگاهی مردم نسبت به نقش بیمه ها در زندگی اجتماعی ‏بیشتر شده، تصریح کرد: جایگاه بیمه ایران استان گیلان در بین استان های کشور و همچنین وضعیت مناسب ‏ضریب نفوذ بیمه در استان گیلان نسبت به میانگین کشوری دستآوردی ارزنده است. ‏

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم افزایش گستره فعالیت بیمه ها تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت و توانمندی استان گیلان در ‏بخش گردشگری، شرکت های بیمه می توانند در توسعه این بخش فعالیت کنند.‏ در جهت توسعه فضای کسب و کار، رونق تولید و توسعه پایدار از ‏سرمایه گذاران بخش خصوصی در گیلان حمایت می شود. ‏

وی در پایان خواستار تقویت همگرایی شرکت های بیمه برای ارائه خدمات بیشتر به مردم شد.‏

فلکیان، مدیرکل بیمه ایران استان گیلان نیز در دیدار با استاندار، وضعیت بیمه ایران را بسیار مطلوب دانست و اظهار کرد: بیمه ایران استان گیلان طی چند سال اخیر از یک استان زیانده به استان دوم کشور تبدیل ‏شده است. وی افزود: به یاری خدا و با تلاش همکاران، در ارائه خدمات به مردم کوتاهی نکرده ایم و با وجود ‏بیش از 25 شرکت خصوصی در استان گیلان، 40 درصد سهم بازار بیمه استان را در اختیار داریم.

وی اضافه کرد: همچنین برای ‏ارائه خدمات بهتر به همشهریان گرامی، پایانه خسارت را در ابتدای جاده تهران دایر کرده ایم و به زودی ‏واحد مکانیزه پرداخت خسارت در کشور هم راه ‏اندازی خواهد شد تا مردم راحت تر از پیش از بیمه ایران استان گیلان خدمات دریافت کنند.

 

منبع خبر: روابط عمومی بیمه ایران