بازاریابی پارتیزانی( Guerrilla Marketing)

بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING) ، مفهومی است که اول بار توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان "بازاریابی پارتیزانی" در سال ۱۹۸۲ تشریح شد
لوینسون دراین کتاب روشهای غیرسنتی ؛کم هزینه ویا بی هزینه بازاریابی رامعرفی کرد.لوینسون پیرامون بازاریابی پارتیزانی که دران کارافرینان وکسب وکارهای کوچک راهدف قرار دادواز مزیت تاکتیک های بازاریابی پارتیزانی برای این گونه شرکت ها نوشت .پرسش وی ساده بود:چگونه یک موسسه کوچک بابودجه بسیاراندک میتواند با شرکتهای بزرگتررقابت کند.