خرید وفروش جهانی بخشی از یک فرایند اجتماعی است .این فرایند نه تنها دربرگیرنده تعاملات تک به تک شرکت با مشتریانش است بلکه شامل تبادل گسترده اطلاعات بین افراد پیرامون مشتری است .این فرایند اجتماعی می تواند با اقدامات سنجیده ی یک مدیر بازاریابی تبدیل به گونه ای از بازاریابی بنام بازاریابی ویروسی شود .
در این مقاله بازاریابی ویروسی مورد بررسی قرار میگیرد و انواع، روشها، استراتژیها، مزایا و مشکلات آن تشریح میشوند .
در این مقاله بازاریابی ویروسی مورد بررسی قرار میگیرد و انواع، روشها، استراتژیها، مزایا و مشکلات آن تشریح میشوند .