آیین رونمایی از طرح اعلام خسارت الکترونیکی ثالث بیمه ایران در استان خوزستان

آیین رونمایی از طرح اعلام خسارت الکترونیکی ثالث بیمه ایران در استان خوزستان


با حضور مدیرعامل بیمه ایران و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد:

با حضور مدیرعامل بیمه ایران و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد:

آیین رونمایی از طرح اعلام خسارت الکترونیکی ثالث بیمه ایران در استان خوزستان

آیین رونمایی از طرح اعلام خسارت الکترونیکی ثالث بیمه ایران در استان خوزستان
 آیین رونمایی از طرح «اعلام و پرداخت خسارت الکترونیکی بیمه‌نامه‌های شخص ثالث بیمه ایران» در استان خوزستان به عنوان اولین استان اجرای این طرح پس از پایتخت، با حضور دکتر رضایی مدیرعامل و آقایان زاهدنیا معاون فنی، اسماعیلی معاون برنامه ریزی و نوآوری و مدیران ستادی و اجرایی بیمه ایران به صورت ویدئو کنفرانس با استان خوزستان برگزار شد.
 
 با اجرای این طرح خسارت‌های تا مبلغ ۳۰ میلیون ریال، بدون نیاز به حضور و ارزیابی خسارت زیان‌دیده و صرفا با اعلام خسارت به صورت الکترونیکی، آنلاین و غیرحضوری پرداخت شده و برای خسارت های مازاد بر ۳۰ میلیون ریال نیز از طریق سامانه ایران من، مقصر و زیان دیده مدارک مورد نیاز برای پرونده را در سیستم نرم افزاری بارگذاری می کنند و تا مرحله ارزیابی به صورت الکترونیکی انجام می شود و در ادامه زیان دیده برای ارزیابی خسارت خود به واحدهای اجرایی مراجعه می کند.
 دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران درحاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: شرکت سهامی بیمه ایران در اجرای سیاست های کلان خود مبنی بر ارائه خدمات پررنگ به جامعه بیمه‌گذاران علی الخصوص زیان‌دیدگان ناشی از وسائط نقلیه موتوری در حوادث رانندگی، با توجه به  انتظارات بیمه گذاران و شیوع بیماری کرونا، طرح پرداخت خسارت آنلاین در استان خوزستان را اجرایی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، دکتر محمد رضایی افزود: در خرداد امسال طرح اعلام و پرداخت خسارت آنلاین را به صورت پایلوت در کلان شهر تهران برای خسارت های تا مبلغ ۳۰ میلیون ریال و بدون نیاز به حضور و ارزیابی خسارت زیان دیده و صرفا با اعلام خسارت به صورت الکترونیکی، آنلاین و غیر حضوری انجام دادیم. برای خسارت های مازاد بر ۳۰ میلیون ریال نیز به جهت چابک سازی و حذف فرآیندها به صورت هوشمند و از طریق سامانه ایران من، مقصر و زیان دیده مدارک مورد نیاز برای پرونده را در سیستم نرم افزاری بارگذاری می کنند و تا مرحله ارزیابی به صورت الکترونیکی انجام می شود و در ادامه زیان دیده برای ارزیابی خسارت خود به واحدهای اجرایی مراجعه می کند.
 
 وی اضافه کرد: سیستم اعلام و پرداخت خسارت الکترونیکی بیمه ایران درخسارت های مازاد بر ۳۰ میلیون ریال، برای جلوگیری از اتلاف وقت زیان دیدگان، همزمان با مدیریت بارگذاری اسناد در سیستم اعلام خسارت، زمان مراجعه فرد زیان دیده برای ارزیابی خسارت را متناسب با ترافیک واحدهای اجرایی به صورت هوشمند مدیریت و اعلام می کند تا زیاندیده در زمان مراجعه بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز خود را دریافت نماید.
 
 دکتر رضایی آسیب شناسی اولیه در پایلوت استان تهران برای پرداخت الکترونیکی خسارت در سایر استان ها را مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به بلوغ سیستم نرم افزاری شرکت در اعلام خسارت آنلاین و غیرحضوری، مقصر و زیان‌دیده، امروز برای اولین بار، کلان شهر اهواز نیز به دلیل گستره وسیع استان و تردد پرحجم خودروها در راه های مواصلاتی استان به عنوان اولین استان بعد از تهران، به چرخه اعلام و پرداخت خسارت آنلاین و الکترونیکی حوادث ناشی از وسائط نقلیه موتوری متصل شد.
 
مدیرعامل بیمه ایران، در پایان تاکید کرد: سیاست بیمه ایران متمرکز بر خدمات پس از فروش بنا شده است؛ از این رو برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان خود، به محض گذر از دوره پایلوت استان خوزستان، موضوع اعلام خسارت آنلاین در تمامی استان‌های کشور تسری خواهد یافت.

منبع خبر: روابط عمومی